IMG_8971.jpg

Imago- / STAKEHOLDERSonderzoek

beeldvorming rond organisaties

IMG_8971.jpg
 
 

Om inzicht te krijgen in de beeldvorming rond uw organisatie en in de factoren die de beeldvorming beïnvloeden, wordt imago- en/of stakeholdersonderzoek uitgevoerd. Op deze manier wordt vastgesteld hoe belanghebbenden (als klanten, overheden, pers) over uw organisatie denken en wat zij als kenmerkende sterke en zwakke punten in uw organisatie aanmerken. Imago-/ stakeholders onderzoek kan gebruikt worden om het communicatie- en kwaliteitsbeleid van uw organisatie te differentiëren en af te stemmen op afzonderlijke doelgroepen.

Is mijn organisatie bekend? Hoe kijken onze relaties naar ons? Hoe bekend en waardevol zijn onze activiteiten en producten?

Worden wij erkend als expert? Waarin onderscheidt mijn organisatie zich van anderen? Wat wordt gezien als de kernactiviteit? Waar is de organisatie uitgesproken goed en niet goed in? Hoe wordt de samenwerking ervaren?

Waarop moeten we ons in de toekomst richten? Is de communicatie eenduidig? En de informatievoorziening? Waar moet de organisatie vooral wel en niet doen?